Najnowsze Wpisy

:) jak to po sobocie... Komentarze (1)
28. września 2003 19:16:00
linkologia.pl spis.pl

jak to zwykle w moim zyciu bywa po sobocie boli glowa;/ ale zasluzylam sobie na to jakby nie bylo :) no i jak zawsze rano zaraz po tym jak otwieram powieki powtazam sobie cos co stalo sie juz rutyna-"nigdy wiecej alkoholu". w glowie szum, przed oczami mgla, pod "czolem" pukanie...e tam jakie pukanie to przeolbrzymie przeogromne walenie, to cos jakby ktos caly czas bawil sie w "majsterkowicza" w mojej biednej "malej"(:]) gloweczce! o rany...wiem wiem jak ja juz cos opisze, to trzeba zdjac "pierwsza warstwe" i przeczytac raz jeszcze:D. Wczoraj bylo swietnie, domowka tam gdzie sie odbyla okazala sie strzalem w dziesiatke...e tam dziesiatke-SETKE! bylo swietnie....(tylko nie setka aaaa:D:D)...zaczelo sie tak: spotaknie z ludzmi pod XXX --------->male zakupki (sklepik monopolowy),kierunek mieszkanie qmpla organizujacego impresske...........picie,picie?,gadanie,a teraz ku waszemu zaskoczeniu-picie:D,maly taniec, megasnie dlugie rozmowy(generalnie wymiany opinii i zdan na wszelkiego typu pytania rodem z calego swiata:D),picie,powrot do domu--------------> i od tego zaczelam notke, dzisiaj dzien bez wiekszych wydarzen, maly spacerek z wykretami samymi:D, pare godzin smiechu, taneczny areobik(w zakresie swirowanie Amareny:D)i siatkowka naszych kochanych Polskich kobietek : ) : ) jestem z Was dumna! ale e tam wy to wiecie ;] Pozdrownia dla wszystkich...ale nikt tego nie czyta:D ale kto wie moze kiedys........:D:D:D watpie:P

amarena : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

buszyn | olka-89 | mmadzia14 | pesta | emmcia | Mailing